Ødelæggeren


Mine tanker

Jeg har selvfølgelig også tænkt mange tanker om disse ting. Når jeg ser, hvad der står i Guds ord om ødelæggeren, og sætter det sammen med, hvad der foregår i verden. Så tænker jeg umiddelbart, at det har noget med kunstig intelligens at gøre. Nå jeg ser på, hvilke planer de onde har og er i gang med f.eks. i video nr. 2 af “I, Pet Goat – Jeg, kæledyrs ged“, så tænker jeg, at det ødelæggeren også vil ødelægge er menneskers sind.

Desuden tror jeg også, at ødelæggeren selv ikke er et menneske af kød og blod som os. Og ud fra hvad der står i Guds ord om denne ødelægger i “Daniels åbenbaringer“, så tror jeg også, at denne ødelægger er en robot med kunstig intelligens. For den kunstige intelligens AI overgår langt den menneskelige forstand på nogle områder. Og desuden “AI kan besættes af onde ånder“. Har mennesker så eller nok rettere de 4 konger i endetiden lavet et kunstigt menneske med kunstig intelligens så kan denne robot desuden besætte af onde ånder.

Der står jo i “Daniels åbenbaring om de 4 dyr“, at det er det 4. dyr, ud fra det 4. rige, at “Det lille horn” vokser frem. I det næste syn i “Daniels åbenbaring om vædderen og gedebukken” ser vi, at alle 4 dyr også vil regere samtidig. Og det er disse 4 konger, som i slutningen af deres regeringstid rejser denne sidste lovløse konge i endetiden. Det er ødelæggelsens afkom, som står omtalt i 2. Tess. 2.3 (det kan ses i den græske grundtekst).

Halvt menneske – halv maskine

Hvis du ser herfra efter 2:30 og frem til 6:00. Så ser du først en person blive “undfanget” og begynde at blive ført frem. Jeg tænker at det er ødelæggeren. Der er et uhyre og en person ligger på jorden og er koblet til det uhyre. Personen har hul i baghovedet. Og det kan ses at hjernen mangler. Når vi når frem til efter 5 min. i videoen så ser vi samme person igen. Uhyret som ødelagde personens hoved forsvinder. Det øverste at hovedet ligger på jorden som toppen af en æggeskal. Personen rejser sig op fra jorden, men hovedet er helt tomt.

Hvis du læser, hvad der står på siden her om: “Den 4. indu­stri­elle revo­lution“. Så vil du se at Klaus Schwab siger, at den (den 4. industrielle revolution) vil ændre men­nesker via en genetisk redi­gering. De vil redigere i vore gener. Omskabe mennesker til at være et halvt menneske og en halv maskine. Selvfølgelig vil de også styre mennesker. De vil fratage mennesker deres frie vilje. Jeg tror også at dette vil være “Det 4. rige“.

Ødelæggeren ødelægger

Så ud over at ødelægge jorden med alt, hvad der er på den, så tror jeg også, at “Det 4. dyr” vil være det 4. rige, som også vil knuse mennesker. Det er ud fra det 4. rige at “Det lille horn” vokser frem. Det er “De 4 konger i endetiden“, som i slutningen af deres regeringstid rejser “Kongen i endetiden“. “Kongen i ende­tiden op­står“, som “Knuser det hellige folk“.

Og jeg tror, at “Her­skeren i endetiden” ikke bare dræber mennesker, men også gør mennesker til halv robotter. Der ikke længere kan bestemme over sine egne liv. Og heller ikke have fællesskab med Gud. Det handler om: “Overvågning og omskabelse“, det er “Transhumanisme og afskaffelse af den frie vilje” og fjerne “Gud-genet (via) Funvax“. Der er så mange beviser fra de ondes planer og det, de er i færd med at gøre, som viser det. Jeg fejer ikke bare beviserne væk med et skriftsted og siger, at det passer ikke. Vent og se!

Tro hvad du vil

Du må tro, hvad du vil. Men det bliver ikke sjovt at være en af de dumme brudejomfruer, der ikke kommer med til brylluppet. Stolthed bør vi omvende os fra og få knust. Så ikke det bliver stoltheden, der kommer til at knuse os til sidst.